Za 1. pololetí roku 2019 prodala skupina Emil Frey v ČR 2039 ojetých vozů

24.7.2019  |  Obchodní výsledky

Prodej ojetých vozů skupiny Emil Frey v České republice se od loňského března, kdy byl založen program Emil Frey Select, dynamicky rozvíjí. V rámci programů certifikovaných ojetých vozů Emil Frey Select, Peugeot Vyzkoušené vozy a Citroën Select bylo v prvním pololetí roku 2019 prodáno 2039 ojetých vozů, což představuje nárůst o 21 % oproti stejnému období loňského roku.

Založení programu certifikovaných ojetých vozů Emil Frey Select v březnu roku 2018 podpořilo prodej ojetých vozů značek Peugeot a Citroën a současně na českém trhu vznikl nový hráč na poli obchodu s ojetými vozy všech značek. O důležitosti projektu pro švýcarskou skupinu Emil Frey svědčí i značné prostředky vložené do vytvoření prodejního a servisního zázemí za účelem zajištění nadstandardní kvality produktů a služeb. Další investice do rozvoje programu jsou nezbytné, stejně tak jako postupné zvyšování všeobecného povědomí, přesto už dnes může program Emil Frey Select a potažmo celá divize ojetých vozů skupiny Emil Frey slavit významný obchodní úspěch: 2039 prodaných ojetých vozů za první pololetí roku 2019 (+ 21 % oproti 1. pololetí roku 2018).

Prodejům ojetých vozů skupiny Emil Frey jednoznačně dominovaly roční vozy. Řada klientů volí program Emil Frey Select pro jeho hlavní benefit – plnohodnotnou roční záruku a asistenci s platností v celé EU. Červnová akční nabídka prodloužila tuto záruku na dva roky, díky čemuž byl červen v rámci ojetých vozů skupiny Emil Frey prodejně nejúspěšnějším měsícem v historii (444 prodaných vozů). Jedna třetina klientů v uplynulém období využila služeb, které program Emil Frey Select nabízí, jako financování a pojištění.

„První pololetí letošního roku hodnotíme velmi pozitivně. Daří se nám dosahovat konstantního růstu objemů prodeje při zachování vysoké úrovně kvality produktů i služeb. Vybudovali jsme fungující prodejní areál v Hostivaři, stabilizovali prodejní místa na Černém Mostě a v Pekařské ulici, zdokonalili jsme náš showroom ve Vysočanech, a to jak z hlediska prodejního prostředí, tak z hlediska personálního, dále jsme posílili dobré jméno programu Emil Frey Select a rozšířili jsme řadu našich spokojených klientů,“ říká Zdeněk Fořt, ředitel firmy EF Mobility patřící do skupiny Emil Frey v ČR.

Z hlediska marketingu se ukázalo jako vynikající obchodní strategie navázání partnerství s fotbalovým klubem SK Slavia Praha.

„Projekt partnerství se Slavií je rok od podepsání smlouvy ve své polovině. Úspěch našeho partnera v podobě získání ligového titulu nás těší stejně jako zdárný průběh spolupráce, který je přínosem pro obě strany,“ dodává Zdeněk Fořt.

Cílem programu Emil Frey Select pro další pololetí je, stejně jako i pro značkové programy Peugeot Vyzkoušené vozy a Citroën Select, pokračující prodejní růst, zvyšování podílu na českém trhu ojetých vozů a další růst úrovně kvality nabízených produktů a služeb.